Friday, March 13, 2009

重开



这个blog关了2,3天,我以为从此不会需要再开回了~
毕竟这里骂得很难看,Kelvin Ng也答应会心平气和解决~
这几天两位当事人都有给我发email,
一个是告诉我他心里在想什么,为什么会那么做~
另一个就向我投诉说她被骚扰,希望我重开这个blog~
当然,不是她一说她被骚扰我就马上重开~
我试着透过email去告诉男人说,女的已经受不了~
好不好先让大家喘口气,这些事情欲速则不达,慢慢来不好太过激烈~

这位男人也有让我看另一位blogger的留言,并且让我看那个人在自己的blog写的东西~
当然,这个世界上有那么多人,每个人的角度都不一样~
那个人分析得也很有道理,我们凭什么去骂他?那样去写他?
只是,他有他的角度,我也有我的角度~相信大家也一样~
不然这个世界上何来辩论这两个字?
所以如果那位男人send那些东西给我看是想激怒我挑战我,抱歉你已经失败了~

相反,我却在他的blog看到了一些足以毁掉我们之前君子之言的东西~
相信之前有参与这个blog的人都知道,
我们说过,只要他肯把他妻子的照片电话号码跟名字都撤掉,
还有那些说他老婆跟别的男人等问题的东西都删掉,
我就会把这个blog关掉~不再管他们之间如何解决~
他前几天做了,我也依约关掉~
甚至在他妻子来告诉我说她被骚扰,我也先说考虑会开回,
然后在email里面向男人问清楚,并且给与劝告~
很可惜~我却看到了不该出现的东西~
所以我决定开回这个blog~

也许我不会写那些骂他的东西~
不过我选择开放这个平台让她进来说她想说的~
男人选择用网络的方式,那女人也可以这么做~~

就这么多~

谨此~

7 comments:

Anonymous said...

Dear all,yesterday he disturbed to my office and caused me jobless now!

Anonymous said...

I know he is doing this to get me back...but don't u think he is using the wrong way??
Actually I m planning to give him a chance but after all this...i think i need more time for both of us.
he said he wil do assign a lawyer to do a contract between me and the lawyer he wil pay all his salary to me...around 3k..i m still considerating.. he came to my office that day is becuse I didn't went back for home by yesterday..I don't care his sms and cals,finally we went to police station and I lost my job!!
Can't I search for my beloved b4 I officially divorce with my husband??I need more time to think who is really love on me.I hv the right to choose?
I don even hv the feeling of love in my life!!i wish i can enjoy my life b4 i decided to back to boring life!! I m too tired to take care of the 2 children..i can't seek my new life with them..
cause my boyfren don want them with me..I think so carefully..finally i decided to leave kelvin...but i wil spend some time to see his change first.
If he can change for me,and pay all his income to me,and promise to all of you in front of all to ensure no more betraying me..i will tolerance.....
but at least now,i need time to be cool down..i need to keep my promises on my boyfren too..he love me too!both of them love me too!!
I don want to make the wrong decision to regret in my entire life! cause kelvin is stil a good father for the children..

Anonymous said...

其实说真的要一个男生露脸跪足10个小时,让全马的人知道自己曾放下的所有过错,让全马的人对他指指点点的,让全马的女人认清他的真面目,有多少男人做错了挺身认错的?让全部人知道自己犯下不可原谅的错,又有多少人能憋下一切,勇敢地站出来承认自己犯下的羞耻行为?说真的,或许我们还不明白他们夫妻俩真正的来龙去脉。
kevin或许是抱着小小的一线希望只要求与cystal的复合而已,要知道人的耐力真的是有限度,因爱成仇就因为得不到。每个人都会做错事的,如果勇敢的站出来向大家道歉了,我们是否原谅。感情的事,是很矛盾的,人的内心总会有矛盾的时候,我是很佩服kevin的勇气。
不过,如果一段不能重头再来的感情, 要知道一个女生能认同接受背叛在他自己的人生道路上出现过,cystal的容忍度也让我佩服了,女人很少会铁石心肠,如真的让女人对你死了这条心,所有的事情都回不到过去了。kevin,你让全马的人知到你自己勇敢犯下的错,这份勇敢真的已经足够了,希望你不要因爱成恨。而crystal的决定,我们也会尊重到底,最终的决定还在crystal你的手上。至于kevin,如果真的回到过去,你更要积极地面对自己的人生,让自己重新活过来!

Anonymous said...

Crystal...After a period of a few mths, just notice whether Kelvin has significantly improved. If he does not, talk to him nicely and let him know yr final desicion.
Since he dare to knee down twice for u, and indeed he did the 2nd time for 10 hrs. I dun think I can see any other guy in this world can do this for a girl. Don't make a harsh conclusion 1st. To me, Kelvin can not be easily forgiven, he somehow has done his best for the sake family reunion.
It should be leave the thing back to Crystal whether to consider Kelvin anymore. Of cause, u have the rights to choose ur life. Treat both of ad we should leave the issue back to the couple. In fact, we r not in the right position to comment further. Let them settle their own.

Anonymous said...

Something From Crystal

Crystal said:1)中国报里刊登说尝试联络我的手机,但有个男人接电话,语气很不友善,而且后来还回复了三封信息,一时说考虑原谅,一时说不会原谅。我胆敢对天发誓,这一切都是他在自导自演!我亲自致电中国报,与那位记者核对了电话号码,他给记者的就是他的另一条 Sub Line,当天只有星洲日报联络过我!在你下跪想求我原谅的同时,你却冒充我,也欺骗了中国报的广大读者!
kelvin 回应:I gave yr h.p to them,if not you can ask the reporter to cal me to verify it..

2)首先,上星期日,他在自己的部落格公开让人投选我漂不漂亮。接着,他也把我男朋友的照片、手机号码、住家地址,甚至连对方父亲的手机号码也摆上网。我真的很不明白为何明明是两人的事,不但把第三者扯入,连人家的父亲也不放过???而他又有何资格把我的照片公开让大家投选我的样貌???
kelvin 回应:don simply say such words to insult me! I post the guy's h.p ,photos and his a.d is to let all to judge whether what both of you doing is right or not!!you are having intimated relationship with other guys before officailly divorce with me!!do u know u hv offend the law also! if u want to be with him,u can apply divorce by yr own side and have to wait for 2 years to stay with him!but the problem is can he wait for it??he told me he won't see u anymore!it's you who doesn't want to face our problem and talk with me nicely..u force me to use this way to tell u what my feeling.

3)同日,他不断SMS我男朋友的父亲,恐吓对方会帮他管教他的儿子,会令他这辈子都不会有好日子过;会把他们家的公司名字和地址等上各大报刊;甚至会跑到他们家门前跪地不起,叫所有的记者到他们家前作采访。Kelvin Ng,我们年轻的还受得住,但你有顾及过两位老人家的感受吗???他的母亲的手间接地因为我们的事而受伤动手术,他的父亲心脏有问题,如果因为你这样的恐吓而导致两位老人家有什么冬瓜豆腐,你的良心过意得去吗?把人家的公司无关痛痒地扯进来,有解决到问题吗?就算全世界的男人死光了,我都不会选择跟回你!
kelvin 回应:I didn't send any sms to his father or yr boy fren..but instead of that,his father is always talk with me in a phone and we meet each others to seek a solution to prevent their son from seeing you..thay claims that both of you are not mature enough in facing all this!!u telling the wrong story to the public.

4)3月10日,我在驾车回家的路途中的一个红绿灯,忽然有位摩多骑士敲我的车镜。我原以为是警察(因我当时在听电话),随后他骑着他的摩多停在我的车前,要我立刻下车。原来是这位跪妻男先生。当时的我不知所措,后面也因为这样搞到塞得动弹不得。我假意当作不认识他,和其他的Drivers一起按车笛。后来他好像接了个电话,把摩多骑开了一点,我猛踩油就逃。 Kelvin Ng,不是我不要和你面谈,要谈得已经谈完了,若你执意不要签字离婚,不代表你能阻止我,因为我真的受够了!更何况你已经令我感到我的人身安全受威胁!
kelvin 回应:I admit I search u that night,but i just want to talk with you by face to face nicely..U promise me u will answer my cals and reply my message...but that night u sleep with other guy..I hv to go to yr office and seek the answer..I want to tell the guy that u hv 2 children and a husband who haven't divorce with u yet..what for u lie him to say u are being as single?? u hv to be honest to him to see his sincerity on you..

5)3月11日,无论我身在何处,他都SMS我说明我的所在之处。他说他一直跟踪我。我心有不妙,于是尝试在车后厢寻找。终于被我发现一只手机,他就是通过手机用Friend Finder追踪我的行踪。当时我很生气,但我选择沉默。晚上十点左右,我和他的契妹通过电话,原来她和她的男友在我家附近的室内足球场,于是我就出去找她谈天。同一时间,Kelvin Ng 不断发信息给我,说我没回家睡,问我去哪个男人的家睡,更说要在家门口等到我回来为止。大概半夜1点多,我在他的契妹及男友的陪同下,才敢回家。他连自己的契妹都不相信,还和我阿姨说看见我和一个男人在某地方,更一口咬定我没回家睡!
kelvin 回应:my sister is staying in kepong,but u ask her to cal me and said that you are sleeping with her that night,I saw you with the guy who wearing the red cloth with the H.accord maroon red colour.plate no.WHH 9693.I hv the picture of you hugging with him...if u want me to post it in my blog..go ahead to continue tell yr lies to all..

6)就这样,3月12日,他一直不断发信息和拨电给我。他承认原来昨晚十点多他去保姆家把儿子带回家,顺路去看我的车没有。他把儿子安置回他的家,晚上12点多又骑着摩多去看我回到了没。我告诉他,我没必要再和他交待我的行踪,何况我的车不在不代表我的人不在! 终于,他承认还有我家和我车的Spare keys!所以他才能把手机放进我的车,更趁我不在家时开门进我家! 中午时分,他忽然出现在我吃午餐的时候,一出现就告诉我的同事他是我的老公,昨晚我没回家睡等等的话。我们的午餐立即散会。他一直跟着我,我走向警察,他还先向警察告状说我去偷腥! 这种话他竟说得出口! 后来我走回公司,警察也警告他别闹事。没想到警察一走,他就走进我的公司大吼大叫! 我的公司楼下是Car Showroom,会有很多walk in顾客,公司为顾全生意,叫我自行辞职,先把家事解决,以后再看有没有机会到回去工作。就这样,我的工作丢了。!他扬言,我换10份工作,他就闹足那10个地方,直到没人请我为止!他要我完全失去经济能力,乖乖的死回去他身边! 试问,这种男人,教我如何忍受????
kelvin 回应:I said i hv the key but I din't get into the house and the car,the car is paid by me,but now u are using it to search for yr beloved..don't u think i treat u so good until i cover all the bad things about you to save yr dignity??you want me to tell all that how many times u betray me??it's 2 times!!! I can post all yr boyfren's photo in my blog if u don't want to face to me and talk with me nicely!!and pls return back my car as well!!

7)Kelvin Ng,我受够了!!! 拜托你放过我行吗? 以前你做那么多伤害我的事,我也没有把你推上绝路,更没把你和其他女人的性爱Video 拿去报警,你还想我怎样?
kelvin 回应:Pls post the video if you really hv it,don't simply talk,prove it with yr evidence.I can sue you if you hv no prove to convince yr words to insult me!!I can post the videos and photos which show the two guys hugging with you on the bed if you force me to do so...

8)Kelvin Ng,你现在并不是在求我原谅,而是在强迫我回到你身边!!!够了,一切都够了!!事实就是事实,无论你接受与否,你再做任何东西都是徒劳的! ! 我受不了!!!够了!放手吧!
kelvin 回应:I don't meant to force you to forgive me,I just wish you stop doing things to hurt me and having intimated relationship with all those guys who I knew!!pls go for others instead of my fren!!you hav betray me for twice until now!I won't forgive you even you turn back to my side..Dear all,You can cal me at 0173332746.I can pass the h.p of the two guy,the guy's father.and their address to prove my words,let yrself to get the real story instead of hearing from our words.sooner you will know who is the real big cheater

Anonymous said...

Kelvin Ng, 你的目的不攻自破,你已露出真面目,别在欺骗大众及你自己了!如果所有事情都如你所愿,那就天下大乱罗!别一再地把罪名套在别人身上,是你自己选择公告天下的!所有是与非,真与假,都是你一面之词!

Anonymous said...

请kelvin放过crystal。。。
不要再做一些无谓的东西来刺激她了!
你已经还她失去工作,你连家用都不给她!给。。不过要她回你身边的!!你在威胁吗?
我告诉你。。。过分的行动该停止了!如果我再知道crystal的工作因为你去大吵大闹而停止。。。你要的结局肯定比你想象中更难看